Zece editii de Social Media Summit
Pe 26 septembrie echipa Biz aniversează la Timișoara ediția cu numărul 10 a celui mai mare eveniment regional de social media din România, Social Media Summit.
Daca ma intrebati pe mine Social Media Summit e exact acel catalizator care agita si incheaga perfect fiecare regiune. Stiu ca am fost la Cluj, in momentul in care stiam blogosfera clujeana putin separata. Ei bine dupa acel Social Media Summit, atunci cand oamenii s-au cunoscut si s-au infruntat si dupa ce sala arata asa:
s-a format la Cluj una din cele mai misto comunitati online din Romania. Drept dovada sta si petrecerea de vineri seara.
Iar dupa Social Media Summit Cluj m-am dus si la SMS-ul de la Iasi. Pentru ca am vrut sa ii vad pe ieseni si pentru ca am vrut sa vad ca si la Iasi se intampla acelasi lucru, se formeaza o comunitate online. Iar la Iasi am avut placuta surpriza sa fiu intrebat o gramada de lucruri in urma SMS-ului.
Pe parcursul a doi ani, Social Media Summit a reunit cei mai importanți jucători din social media din România: directori de marketing, oameni de comunicare, bloggeri, consultanți și specialiști social media, profesioniști din domeniul digital. Peste 2.000 de persoane au participat la conferințele organizate la București, Iași, Sibiu, Brașov, Timișoara și Cluj, în cadrul cărora au fost prezentate cele mai reprezentative campanii din social media, cele mai eficiente canale de comunicare și cele mai bune practici în domeniu. Cu fiecare ediție, summit-ul a evidențiat impactul social media în activitatea de zi cu zi a unei companii.
Prin Social Media Summit, revista Biz a oferit o platformă ideală de întâlnire companiilor cu blogosfera națională și locală. Summit-ul a reunit toți jucătorii din social media. Alături de bloggerii locali și bloggerii de top Vali Petcu, Cristian Manafu, Cristi China Birta, Bobby Voicu, Costin Cocioabă, Bogdana Butnar, Cristina Bazavan, Alexandru Negrea, Victor Kapra, Radu Băzăvan, Cristian Dorombach, Adrian Hădean, Sebastian Bârgău, Andrei Crivat, Vlad Petreanu și Adrian Ciubotaru, summit-ul a contribuit la profesionalizarea blogosferei și a ajutat la consolidarea și cristalizarea comunităților locale, a declarat Marta Ușurelu, redactor-șef Biz.
Companiile și brandurile care au susținut summit-ul și, în egală măsură, fenomenul social media în principalele orașe din țara sunt BCR, Staroparmen, Danone, Ursus, Banca Transilvania, The Group, Romtelecom, Cosmote, Avon, Kaspersky, Nokia și Microsoft, Peugeot, Tarom si Carpatair.