Incerc sa inteleg din punct de vedere al unui publisher, dar si din punct de vedere al unui intens consumator de informatie pe internet urmatorul fenomen. O data la ceva timp revin virale care au fost. Si nu ca revin, dar de data asta este si mai multa lume online, drept urmare viralul are si mai mult succes.
Am vazut cum la inceputul scolii a revenit o poza ce a circulat anul trecut cu o reclama la bere. Si lumea ii dadea share in nestire, ca si cum ar fi fost acum. Vad cum pe Facebook apar filmulete de acum cativa ani care tot revin.
Si nu pot decat sa imi pun urmatoarea intrebare. Ok, ai fost pacalit o data de o stire, imagine sau naiba mai stie ce, de ce i-ai mai da share inca o data? Pur si simplu de ce dai share iar la chestii vechi?
Acum mai e o stire foarte tare care devine iarasi virala, desi ea a fost publicata acum trei ani, in 2011.
Se spune ca o femeie din Statele Unite, i-a luat sperma din prezervativul prietenului ei, s-a dus cu ea la clinica de fertilizare (in prezervativ, cum naiba a rezistat ea acolo?), s-a inseminat cu ea, a facut gemeni si in 2011 a castigat un proces cu fostul ei, pe atunci, prieten ca acesta sa ii plateasca pensie alimentara pentru gemenii sai.
Si am vazut chestia asta pe Facebook adineauri. Sharuita pe niste siteuri care fura continut, dar citeaza sursa.
Si continui sa ma intreb, de ce nu dai click sa vezi de unde e sursa. De ce il sharuiesti asa, pentru ca e o poveste misto, asta desi ai mai sharuit-o o data. Crezi ca urmaritorii/prietenii tai vor fi entuziasmati ca le arati o chestie care s-a intamplat in 2011?