E o chestie verificata si descoperita in timp. Asta pe langa faptul ca omul are capacitatea de a citi printre randuri si sa citeasca corect chiar daca sunt expresii scrise gresit.
Dar se vede, cititorul nu vine sa citeasca articolul. Vine, citeste pana cand e multumit de ce a citit, iar apoi comenteaza sau merge mai departe. Lucrul asta e preluat din ziare, de acolo unde calitatea a scazut mult si a determinat utilizatorii sa nu mai fie atenti la ceea ce se scrie. Asa am ajuns sa citim ziare ca libertatea in maxim 5 minute, iar acolo ne referim la articole ce se intind pe 16 pagini minim.
Fuga dupa foarte multa informatie face ca utilizatorul sa fie si mai superficial in trecerea sa pe o pagina de web. Drept urmare utilizatorul ramane doar cu o singura fraza in cap, headline-ul, sau vreo alta propozitie ce atrage atentia. Mai mult in comentarii ignora orice altceva din acel articol si comenteaza numai ce considera ca trebuie comentat. Asta chiar daca ideaa sau intrebarea este alta.