Skip to content

Trei cu mobile

  • Mobile Marketing în România înseamnă SMS.
  • 90% dintre oameni răspund în maxim 3 minute de la primirea unui mesaj. Tot ce depășește 3 minute are mari șanse să fie uitat/rămas fără răspuns.
  • Rata de penetrare a telefoanelor este de 135% în România.

 

Cum n-am fost la Mobile Marketing conference din cauza unor complicatii, am spicuit trei idei care mi s-au parut mai interesante de la Titus. Oricum, am inteles concluziile conferintei. S-au intalnit ca sa se bata pe umeri unii pe altii si sa isi spuna in fata ca se poate. Ceva concret pentru utilizator mai greu. Aia cu siteul de mobil un must mi s-a parut magnifica. Si eu am site pentru mobile, dar pe anumite device-uri nu functioneaza corespunzator, drept urmare n-am avut rabdare sa o rescriu.

Si ca sa ma leg de superstatisticile lui peste care vor spune de fiecare data 90% dintre utilizatorii retelei noastre au internet pe mobil.  Au fix nimic. Da, intr-adevar, TOTI clientii operatorului de telefonie mobila au posibilitatea de internet pe mobil. Platesc la mega sau la conectare, daca nu au serviciu dedicat de date. Dar asta nu inseamna ca 90% dintre ei si folosesc internetul mobil in reteaua respectiva. Pai asta ar insemna ca orice retea de telefonie mobila sa fie in congestie in fiecare moment al zilei.  Pe mine ma intereseaza sa stiu cate numere au intrat pe internet luna asta – chiar si din greseala apasand eronat tasta zero pe telefoanele nokia.

 

In alta ordine de idei traiasca spamul pe mobil. Tocmai am aflat ca ma asteapta 300 de vacante la automatul de cafea. Ma duc acum sa iau o cafea, dar ea nu are codul ala de trebuie trimis pe sms. Deci failul e unde?

Nu vad sa existe o procedura legala de obligare a cuiva sa te scoata din baza de date de pe mobil, dar mai ales toti se ascund in spatele unor date de contact inexistente.

Si pentru ca pe mobil nu se pot pune bannere expandabile, toata lumea e reticenta la a face campanii pe mobil. Inca de acum 2 – 3 ani vad ca la noi nu da nimeni rezultaltele unei campanii de user generated content care sa se efectueze cu telefonul mobil. Pentru ca n-a facut nimeni asa ceva. Nimeni nu vine si iti cere sa faci ceva cu telefonul, ca sa castigi apoi ceva sau macar stii ca ai facut o treaba buna. Ah, fac eu asta la Realitatea.mobi, sectiunea martor ocular. Dar nu am stat niciodata sa ma uit cate mesaje pe luna vin de pe mobil si cati trimit poze sau materiale video de la un eveniment care le-a schimbat viata.

Leave a ReplyCancel reply

Exit mobile version