Intr-o lume plina de reclame si de oameni care nu vad altceva decat ura si reclame, apoi vad iarasi ura si reclame, era normal ca Ziua Izabelei, cel mai ravnit eveniment de pe Facebook sa fi fost o campanie a cuiva.
Raspunsul este nu. Si este dintr-un simplu motiv. E autentic. Fetele si-au facut o pagina de net, au facut un eveniment, au dat invite cuiva cui nu trebuia si evenimentul s-a devenit viral. De fapt asa devine un eveniment viral, trebuie sa atinga acel core target, acel om care sa stie sa ii dea share si sa fie preluat de alti 5.000 de oameni care sa dea share mai departe. Eu as fi fost curios care sunt prietenii Izabelei, cum a ajuns sa se viralizeze acest eveniment. Asta trebuie cautat daca esti om de media. Oamenii aia. Si asta din doua motive:
– Oamenii aia sunt tineri, sunt acei kinderi pe care ii vrei ca clienti fideli dupa.
– Influenta kinderilor e periculoasa. Oamenii astia daca fac dintr-un eveniment – la misto – cel mai tare eveniment din Romania ultimilor ani, inseamna ca au putere de decizie. Daca ii influentezi tu si ii manipulezi, castigi.
Pana una alta, evenimentul a ramas in picioare, fara admin. Adica oricine poate da attending. Pana acum sunt 149.000 de oameni care se duc. 149.000 de oameni care pot vedea mesajul tau de pe acea pagina. Liber la spam!
Si mai e un amanunt. Daca ziua era a vreunui brand, cum trebuiau sa o faca mai multi, de mai de mult, aparea mai repede sau era tinut sub control. Nu a fost tinut sub control. Asta e cresterea organica de pe Facebook cu acel continut relevant, in momentul respectiv. 149.000 de join-uri in patru zile.
Ca sa va dati seama cati romani o freaca aiurea pe Facebook.
Insa ziua Izabelei s-a fasait. A fost la Maruta in seara asta, a ales PROTV, a semnat cu PROTV, o sa ii faca astia ziua. Asa incat, acum daca vreti sa va duceti la o petrecere PROTV, aia e. Nu mai e un eveniment autentic, nu mai e o zi de nastere, nu mai e un Project X. (google search, project x the movie)