Stirile de pe agentii

Am intalnit-o intai afara, anul trecut la IFA. Am zis atunci ca e doar o intamplare si ca e data de calitatea jurnalistului participant la eveniment. Faptul ca jurnalistul s-a dus la un eveniment, iar pe siteul sau a dat copy paste un comunicat de presa, ilustrat cu o poza a unei agentii.

 

Dar vad ca asta se intampla si la noi. Si raman cu aceeasi intrebare. De ce te duci la un eveniment, in calitate de jurnalist / blogger / whatever, iar a final in loc sa scrii ce ai vazut si ce ai intalnit acolo, trantesti un comunicat de presa sec. Dar mai ales, nu numai ca sec, ci plin de greseli sau aberatii care n-au nici o legatura cu subiectul.

C’mon, e chiar atat de greu de scris, de apasat niste taste? Sau acestea sunt doar pentru Facebook? Acolo e usor de tastat nu?

 

Nu de alta, dar zilele astea am urmarit intamplator doua conferinte la care am vazut o sumedenie de jurnalisti participanti. In urma lor, toata lumea, inclusiv cei participanti acolo au luat copy/paste stirea de pe Mediafax, respectiv Agerpress. Aha, fraier a fost ala care a scris-o nu?

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply