Suntem niste ciudati. Vorbim de internet in calitate de mari experti, ne laudam cu realizari fenomenale, cu bloguri si cu vizitatori, in schimb pierdem din vedere esentialul. Pierdem din vedere ca in spatele unui site e munca, pierdem din vedere ca exista programare, exista script, exista design, exista strategie, iar toate acestea necesita timp si resurse.
Lumea vine la toate intalnirile despre internet si markering pe internet, acolo sunt vrajiti de niste fetze frumoase care stiu sa vorbeasca mult(de obicei de marketing), iar lumea pleaca de la intalnirile astea cu idei. Nu stiu sa le puna in practica, mai mult nu stiu sa le administreze, drept urmare gasesc repede un om caruia ii cer simplu: “Am fost la intalnirea aia, fa-mi un site.” Omul se apuca de gandit, de pus pe foaie, de realizat. Ce primeste? Nimic, pentru ca nimeni la nici o conferinta nu invata oamenii sa gandeasca financiar siturile. Nimeni nu sta sa explice cat costa un site, cel costuri de realizare si hosting implica un site, mai ales ca inainte de a fi finalizata pagina, ea trebuie sa fie facturata.
Ca sa explic practic ce spun mai sus, avem Jolly Catering, un site ce a aratat mai rau cand n-au mai vrut sa-l plateasca. Acum, apar altii care fac situri si cer sa faca ei pagina. Insa ma gandesc, pe bani?