Citeam articolul asta si nu intelegeam de ce se grabeste sa omoare RSS-ul? Poate ca unii sunt plictisiti de el, poate ca si eu ma numar printre cei care citesc foarte rar google reader-ul (ma rog, aici am si motive ca n-am mai avut cu ce sa updatez lista), poate ca au aparut si alte noi modalitati de a imparti feed-ul (twitter, social networks), dar e finalul?
Hai sa vedem, totusi nu stam foarte stralucit la numarul de cititori de feed. Desi la inceputul anului toti ne doream cat mai multi cititori inteligenti de RSS, acum ce facem il declaram mort? Si in locul lui avem ce? Un twitter in care din 1700 de urmaritori primesti maxim 30 de clickuri pe un link, din care maxim 10 ar cumpara ceva?
Nu cumva este un pic cam devreme sa ne gandim la moartea RSS-ului pentru .ro? Astia abia invata sa descopere si sa faca una alta pe online.
O mica stire: in urma discutiilor de la DigiCafe de acum cateva luni, ING a demarat o campanie de educare si promovare a comertului online. Banca deci, nu magazinul online. (imi scapa linku de la ing)