Fara legatura cu evenimentele din acest week-end, exista o campanie in Romania, prin care trebuie sa dovedim ca noi transpiram mai mult sau ca facem mai mult sex sau ca suntem mai performanti.
Campania vine de la Durex, ii invita pe Romani sa arate ca sunt mai buni decat vecinii lor atunci cand vine vorba de sex. Pe scurt, trebuie sa cumparati prezervative, eventual sa le folositi si sa introduceti numarul chitantei pe aplicatia de pe pagina lor de Facebook. Daca faceti asta, aveti sansa sa castigati o excursie VIP … si nu numai.
Pe de alta parte mie mi-a placut infograficul asta:
Deci, teoretic avem sanse mari.
Si comunicatul de presa, care nu a aparut in presa pentru ca presa romana e prea pudica, dar pune imagini cu tzatze pe prima pagina:
Poate că românii nu vorbesc foarte liber despre sex, însă cu siguranță îl fac “ca la carte”! Rămâne de văzut dacă pot fi și cei mai buni la asta!
După succesul pe care l-a avut anul trecut în Italia, unde a implicat 15 din cele mai mari orașe și toată presa italiană, LoveVille ridică titlul la fileul românilor. 13 orașe din 5 țări, se luptă pentru titlul de cel mai iubăreț oraș. Iar românii au ocazia de a-și dovedi performanțele în dragoste! București, Timișoara, Iași, Cluj și Constanța au la dispoziție 3 luni pentru a câștiga titlul LoveVille și petrecerea exclusivistă, marca Durex.
Cu “adversari” precum Bulgaria, Grecia, Cipru și Serbia, locul I în cel mai sexy campionat de anul acesta nu se anunță a fi deloc ușor de câștigat. Se va lăsa, din fericire, cu transpirație, însă vânzările de prezervative, indiferent de marcă, vor stabili orașul învingător, orașul care va câștiga titlul LoveVille.
Cu obiectivul de a întări poziția Durex ca promotor al siguranței și distracției când vine vorba de sex, LoveVille răspunde competitivității românilor cu un adevărat campionat al dragostei. Fiecare poziție aduce orașul preferat mai aproape de titlu, iar implicarea este răsplătită la fiecare pas.
Durex lansează tuturor românilor provocarea de a-și susține orașul preferat atât prin cât mai multe poziții încercate, cât și prin participarea activă în campanie. Competiția va beneficia de susținere din partea celor mai apreciați bloggeri din fiecare oraș participant, care vor canaliza efortul tuturor “sportivilor”către victoria orașului. Ei vor fi “antrenorii iubăreților” și vocea orașului iar premiile vor însoți satisfacția atât online, cât și offline.
Românii care cumpără Durex și participă în competiție vor putea paria pe orașul câștigător, în cadrul aplicației de pe pagina de facebook: https://apps.facebook.com/durexloveville-ro/. Fiecare vot va fi premiat cu un Wallpaper Jucăuș iar posibilitatea de a întregi colecția de 6 wallpapere este încă un motiv pentru a-ți susține favoritul. De asemenea, prin tragere la sorți săptămânală, “sportivii” vor putea câștiga o lenjerie de pat Kamasutra, pentru a-și susține orașul prin cele mai inedite poziții.
Petrecerea Durex va sărbători cel mai iubăreț oraș prin premii și suprize pe măsura ambiției și a determinării participanților. Iar 5 dintre norocoșii care vor paria pe orașul câștigător, vor avea parte de excursii și invitații duble VIP la petrecerea exclusivistă Durex, din orașul câștigător.
În Italia LoveVille a implicat anul trecut peste 2500 de ambasadori de brand, 4000 de “soldați” recrutați în activitățile de guerrilla, a înregistrat peste 850.000 de vizite în online și 70 de milioane de impresii media.
Oare românii sunt la fel de implicați sau sunt și mai ambițioși decât italienii?