Regula comunicatelor de presa
Dragi jurnalisti / bloggeri / scriitori. Am scris cu slash ca e mai fain pentru 2011. Exista niste oameni, cam de aceeasi formare profesionala ca a voastra care au functii din astea interesante: piaristi / iste / izde, marketeri / iste / izde, comunicatori, directori de comunicare, organizatori de evenimente si asa mai departe.
Uneori oamenii astia mai stiu sa scrie, iar unii dintre ei redacteaza asa zisele comunicate de presa. De cele mai multe ori comunicatele astea de presa se dau la un numar mare de oameni interesati sau nu sa le primeasca. Din toti oamenii astia multi care le primesc, cativa dintre ei decid ca e bine sa popularizeze ce au primit in comunicatul de presa. Drept urmare, acestia scriu despre asta intr-o publicatie, dau pe facebook, dau pe twitter, dau mass pe messenger (HA! Cum ar fi asta?:)) Mass pe messenger comunicat de presa de lansare a ..) si alte metode interesante.
Totusi, din toti oamenii astia care scriu despre comunicatele de presa pe care le primesc, unii se gandesc ca sunt mai destepti ca cei care le-au redactat initial. Nu contest asta, dar nu da prea bine sa rescrii un comunicat de presa. Mai ales cand stii sigur ca nu intelegi subiectul. Iar daca il rescrii si nu arata la fel ca in comunicatul de presa, atunci undeva e o problema.
Mai bine ziceti ca asa e presa, trebuie sa publicam si comunicatele de presa, copiati stickerul asta si gata.