Visul lui Dan Diaconescu de a duce OTV-ul deasupra PROTV-ului se indreapta cu pasi repezi spre realizare. Nu de alta, dar din plictiseala, din obisnuinta sau din goana dupa materiale proaste si de senzatie, OTV a reusit sa devina a 3-a televiziune in stat. Televiziunea de apartament reuseste sa stranga in fiecare seara in fata micilor ecrane mai multi telespectatori decat TVR sau Acasa TV. Mai mult decat atat, sufla in ceafa Antenei 1.
Avand o audienta dubla fata de glumele rasuflate anti Basescu ale antenei3, OTV schimba mentalitatea oamenilor. Lucrand cu cazuri simple, cu oameni simpli si cu gandire limitata, OTV reuseste sa influenteze oamenii incat acestia ii vad pe Dan Diaconescu, Luis Larazurs sau alti Furtuna de acolo ca niste adevarati Sherlock Holmes ai mediei romanesti, care rezolva si descos cele mai ciudate intamplari, dar si cele mai hilare.
OTV castiga exact prin simplii oameni pe care ii prezinta la televizor. Simplul motiv ca acolo apar oameni care cersesc pe strada, oameni care nu stiu carte, oameni care nu stiu sa vorbeasca corect romaneste, atrage publicul. Nu pentru distractia de a privi aceste lucruri, ci pentru ca cei multi se regasesc in acele imagini.
Astfel exista oameni care ar face totul ca sa apara si ei o data la OTV, sa isi spuna pasul, sa vina Dan Diaconescu sa ii ajute, sa le dea bani, iar ei sa nu munceasca.
Datorita OTV nu mai e nevoie sa muncim, nu mai e nevoie sa invatam, mai mult nici macar nu mai e nevoie sa facem ceva pentru noi. N-avem decat sa mergem la televiziune sa ne plangem ca exista fantome, ca se intampla evenimente inexplicabile pentru noi si altii, sa inventam povesti, iar succesul va fi garantat.
Faptul ca evenimentul Elodia a ajuns serial de televiziune in direct se datoreaza OTV. Mai mult, in goana dupa audienta si toate celelalte televiziuni au cumparat acest subiect si-l dezbat incercand sa copieze succesul televiziunii din garsoniera de la Romana, uitand de norme deontologice, idei jurnalistice, sau pur si simplu … stupidul situatiei.