Skip to content

Patriciu rebranding style

Acum cateva zile, vedeam la TV un Dinu Patriciu din vremea mineriadelor. Si era acolo, filmat de jos, ori cameramanul era scund rau; cert e ca Patriciu era cel mai corect si afectat om al Bucurestiului. De altfel chiar vroia sa ajute si sa punem mana pe arme, sa scapam de mineri, sa curatam Bucurestiul, uite ce au facut.

Azi Dinu Patriciu e mare proprietar de companie petroliera, bineinteles cu sediul in alta parte, Rompetrol Romania e doar o sucursala. Pe langa asta si-a cumparat si niste ziare. Partea buna e ca le-a spalat geamurile, le-a spalat faţadele, mai nou le-a cumparat masini. Desi ziarul Averea inca nu si-a schimbat numele, si o va face incepand cu duminica, pe masini au aparut deja noile sigle ale noului Click. Asta pentru ca Averea sa se diferentieze de Libertatea, de unde a luat toata redactia. 🙂

Ce mai e iarasi demn de remarcat e ca masinile ce le-am vazut eu astazi de la aceste publicatii petroliere, sunt negre. Acuma depinde ce fel de negru: negru petrolier, murdar, mortuar, sau sclipitor.

6 thoughts on “Patriciu rebranding style”

  1. Bre tudore, nu asa se face reclama…

    On topic: Nu mai bine schimba formatul editorial si contentul? Oare e mai simplu sa schimbi doar numele??

  2. oricum ati zice voi, daca nu era patriciu mai aveam inca un monopol…. PETROM.. pe langa ELECTRICA…

    si sugeati voi … nu va ajunge electrica…

    ganditi uratilor inainte de a scrie.

  3. @ake
    fractura logica e a tat de evidenta incat nu o sa o mai comentez
    Banuiesc ca daca ai facut economia de liceu stii ca un oligopol nu e cu mult mai benefic decat un monopol

    @piticu
    Negru carbune …ca tot vorbeai de mineriade 😀

Leave a ReplyCancel reply

Exit mobile version