Noul Facebook

Noul Facebook

Facebook este intotdeauna nou. Nu e la fel experienta pe Facebook in fiecare zi. Asa incat de cateva zile au schimbat felul in care mesajele promovate se afiseaza pe Facebook. Dar mai mult decat atat modifica si felul in care mesajele organice se afiseaza pe Facebook. Adica si pe Facebook cele mai importante evenimente ale zilei vor fi cunatificate dupa un algoritm si astfel vor fi afisate cele mai importante. Un fel de Google sau la fel cum face Google atunci cand este un eveniment important. Insa vine intrebarea si curiozitatea mea cum va afisa Facebook stirile. Dar raspunsul se va mai lasa asteptat.

Sa revenim putin. Facebook recunoaste ca va acorda mai multa importanta postarilor platite in detrimentul celor normale.

Intre timp la conferintele de online din Romania era o discutie, unde toata lumea a ras cand cineva a afirmat ca agentiile si clientii trebuie sa se teama de bloggeri, pentru ca acestia acum au posibilitatea de a cumpara reclama pe Facebook si de a face reclama negativa impotriva unui lucru care ii deranjeaza.

Si uitandu-ne putin la cele de mai sus, trebuie doar sa recunosc ca au dreptate.

absolut

Nu mi-am pus bit.ly, asa ca habar n-am cate  clickuri au fost. Dar e de urmarit. E de urmarit cat  si cum va mai acorda Facebook importanta postarilor standard, decat postarilor platite, o data ce cineva a cumparat reclama pe Facebook. Nu de alta, dar multi se plang ca Facebook i-a lasat cu ochii in soare si postarile lor nu mai ajung la public.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply