Skip to content

Noile Dacia… WOW!

noua dacia 617

Zilele trecute m-am dat cu un Dacia Sandero intr-un drive test prelungit. Noul Dacia Sandero.

Drive-test-ul a fost asigurat de cei de la Delta Plus Trading, din Pitesti. Asa am o vaga impresie ca la Dacia nu prea mai e nimeni care sa se ocupe de bloggeri si drive-test-uri. Ma rog, sa continuam. Am vrut sa ma dau si cu noul Logan, insa n-avea autorizatie de circulatie, drept urmare l-am admirat doar in show-room. Si spun admirat pe bune, pentru ca noile masini de la Dacia te dau pe spate.

Ati zice ca nu putem compara Daciile cu alte modele de masini? Oh! Va inselati. Daciile pot fi comparate acum cu orice alt model auto din Europa. Si le dau clasa. Ce sa comparam? Sa incepem cu ESP obligatoriu pe masini, continuand cu ecranul cu touch? Cine mai are ecran cu touch? In dotarea standard? La ce pret?

Cum n-am putut sa ma dau cu Logan-ul, m-am bucurat de noul Sandero, o masina pe care am mai condus-o si pe care puteam sa o compar. Drept urmare, Dacia a facut un salt urias de la masina simpla, la masina high-tech, la masina ultra utilata, la masina sigura, la masina care nu numai ca te scoate din casa, ci masina care te face sa iesi in evidenta.

Noua Dacia Sandero e fix masina pe care vrei sa o ai atunci cand termini liceul si vrei sa te duci la banchet, imediat ce ai luat permisul impreuna cu colegii de clasa. Sau e masina cu care vrei sa te duci in facultate, la primul tau job de la Bucuresti. Sau e masina cu care vrei sa te duci la gratar cu gasca de prieteni, oriunde, oricum.

Extrem de incapatoare, masina are un portbagaj generos. Dar si locurile din spate tin trei oameni acolo lejer. Dar nici la condus nu e rea. Volanul si consola de bord sunt simpliste si foarte intuitive. De la controlul pilotului automat, al muzicii si al volumului pe volan, la afisajul pe bord, al detaliilor tehnice de condus: nivel combustibil, consum, viteza pilot automat, etc.

Versiunea pe care am avut-o eu nu avea cotiera, dar sa zicem ca nu i-am dus neaparat dorul, pentru ca tot timpul aveam ceva de facut in trafic. Plus ca Dacia a facut un mega parteneriat cu LG si are pe toate masinile lor acel display din bord, cu touch screen, care iti afiseaza cateva lucruri simple si extrem de utile: navigatie, radio, bluetooth pentru telefon.

Dacia Sandero e extrem de fiabila in trafic, cred ca pentru orice motorizare. Eu am condus o benzina, cu un consum incredibil de mic, pe care o puteam compara in putere cu alte modele de top. Si pe bune. E un motor de 0.9 litri cu 90 de cai, benzina. (Stiu, veti spune: say what?) Si se intinde la drum exact asa cum trebuie. Cum din fericire Pitestiul are autostrada am putut sa testesz si o viteza superioara a masinii. Si se misca exact asa cum trebuie. Fara sters, fara emotii, fara nesiguranta aceea pe care o prinzi de la o masina atunci cand mergi mai repede putin decat trebuie. Se aseaza foarte, foarte bine la drum. Pe orice tip de drum. Pentru ca am bagat-o si pe drum de pamant plin de namol, n-a avut nici o problema de nimic.

Mi-a placut ca Dacia a pastrat butoanele de deschis geamurile in centru, asa cum s-a definit. Dar si ca a facut ca butoanele pentru aerul conditionat si clima sa fie atat de ergonomice si corect puse incat sa fie controlate cu un deget tinand mana pe schimbatorul de viteze.

Imi place la nebunie display-ul si navigatia.  Ca are port USB (cred ca inca putem numara pe mana masinile cu port USB din piata). Ca are o sonorizare placuta, chiar placuta.

Si daca englezii aveau dreptate. Pretul masinii este chiar WOW! Si asta pentru ca vine cu dotari de top.
Ah. Daca ati intreba sa va dati masina veche sa va luati o dacie noua… da! Categoric. E update-ul de care fiecare are nevoie. Si v-as mai da o data pagina celor de la Delta Plus Trading, ca sunt binevoitori si va ajuta cu masini si configurari personalizate. Doar contactati-i.

Ah, mai are doua chestii mega tari. Prima luminile de zi – daylights. Si a doua ca nu mai ai nevoie de suport pentru capota, masina are stalp cu amortizor acolo.

 

Leave a ReplyCancel reply

Exit mobile version