A fost o intalnire cam protocolara. Stiam eu de ce am ales sa vin la camasa. Mapa de prezentare de la TreeWorks e inca in geanta si o sa o citesc daca apuc dupamasa la cafea. Mai bine dadeau un bon pe care sa scrie, bere sponsorizata de TreeWorks, in locatia aleasa de dupa intalnire. Cred eu ca avea efect mai mare. Desi … din cate am citit in titluri in mapa aia sunt chestii interesante ce vor aparea aici.
Pe scurt:
Madalin de la DotCommerce a dezbatut ideea de comunicare a blogului corporate, faptul ca e imposibil sa se creeze un forum real, ca blogul va inlocui newsletterele ( aici sunt discutii mai detaliate pe partea audio ), a evidentiat faptul ca blogul are un feedback rapid. Si ce mi-a placut in prezentarea sa: blogul ca idee de comunicare in interiorul companiei.
Am patit si eu asa ceva, cum ca CEO au dorit sa faca un fel de forum, blog, chestii, in care sa scrie, intern, ce s-a intamplat peste zi in companie, ce le-a placut, si ce nu, si sa primeasca feed-back de la colegi si angajati. Insa … a murit in stadiul de idee.
Sorana a vorbit ca un PR despre PR si despre pisica ce i-a umanizat compania. Compania de PR e una militareasca?
Catalin de la TreeWorks, pe langa mapa de prezentare, despre care o sa mai scriu, a vorbit despre cum trebuie sa arate un blog de companie, ce sa contina si a raspuns intrebarilor despre comentarii acceptate pe blog, sau nu si ce raspunsuri le-ar fi dat.
Cei de la Oricum, au fost un pic timizi, insa … nu-i problema, ne-ati vazut multi, da nu muscam … rau 🙂
Radu Ionescu a vorbit despre diferenta intre blogul companiei si cel privat, despre ce se poate scrie pe blogul companiei si cel privat si ce masuri se iau impotriva celor care scriu impotriva companiei. Mai multe, in cele ce urmeaza.
Parerea mea: blogurile de companie, sa fie mai mult de 3, mai mult de 10 posturi incepute acum o luna, sa stie cum sa se prezinte oamenilor prin faptele lor, nu neaparat prin pisica, sa stie ce vor sa ceara de la pubic, ce sa accepte de la public, cum sa exprime publicului trairi, emotii, reusite si deceptii.
Despre asta au mai scris: andrei, florin, zuza, manafu, zoso, piticu, cristea, netoo
Stilxxi are cea mai detaliata prezentare a lui netoo #3.In timp ce Ionut Oprea le exprima punct cu punct
Inregistrari:
Radu Ionescu si discutii
Madalin si Sorana despre newsletter si informare
Discutii finale
salut, sunt un blog corporatist, care din pacate este cam trecut cu vederea(nu ca m’ar interesa asta), si am cel putin cate un post in fiecare zi, etc. Protocolara e putin zis: oare cand va exista spirit de blogger(fie el si corporatist) si in Romania? Nu stiu, dar invatam… sa apreciem si necunoscutii. oare?
deci, e blog corporativ
aha … deci tu esti. Si cand ai fost intrebat, ce blog ai, ai raspuns cu n-are nici o importanta. Pai exact aici ai fost cel care a pierdut. Daca ai fi scos o carte de vizita … ti-ai mai fi spus intrebarile astea ? 🙂
Buna ideea cu berea :)) Ai una data viitoare 😉
atunci cand zoso m’a intrebat cine sunt si ce blog am… in fine, am evitat, pana la un moment dat – this is not the point though. E vb ca nu s’a definit blogu’ corporatist, decat ca… fiecare companie decide ce fel de blog sa aiba. Si asta e ok – pt acum.