Lipsa de creativitate
Am facut doua reclame bune si atat.
Sau nu, nu sunt bune, au avut impact. Asta nu inseamna sa fie neaparat buna. Reclamele bune nu pot fi premiate, pentru ca le recunoastem prea tarziu.
In schimb le putem folosi pe acestea in mod obsesiv, pentru a prezenta alta chestie care nu inspira nimic bun anul asta.
Sau spotul radio cu manele. S-a difuzat cumva pe radio21?
Nevroticii construiesc castele in cer
Psihoticii locuiesc in ele
Psihologii strang chiria
Mie mi se par ok Olimpiadele Comunicarii. Multi dintre cei care ajung in finala sunt si angajati prin agentii, ceilalti oricum au ce invata de la participare. E o experienta ok.
In ceea ce priveste spoturile astea, sunt niste spoofs, iar targetul este format din oamenii care ar participa la olimpiadele comunicarii. Adica 1. studenti si 2. foarte pasionati de publicitate.
ahahaha ce tare :)))
Sa inteleg ca n-ai vazut episodul 2, cel cu Naumovici?
Asta e mic copil
(daca ai nevoie, ti-l trimit eu)
despre ala au scris altii