Am tot citit zilele astea despre noi tehnologii in Cable & Satellite Europe, revista despre televiziune si tendinte in televiziune, despre niste cuvinte ce m-au lasat masca.
Am aflat astfel ca paginile de video hosting cauta metode prin care sa exploreze piata de publicitate, ca piata de publicitate online pe paginile de video content este estimata la 10 mld. USD pana in 2011, sau cu 18% mai mult decat toata piata publicitatii online din acel an.
Se vorbeste in strainatate despre quality of service, dar nu al contentului, pentru ca contentul poate fi generat prin toate formele, de la productii profesionale la handmade. De notat sunt cuvintele lui Andrew Wilding de la Vividas: “Multi oameni spun ca aceasta piata nu face destui bani inca. Daca nu realizam asta in urmatoarele 18 luni piata va reactiona foarte negativ in fata acestui mediu”. Articolul vorbeste despre Joost si Brightcove ca fiind viitoarele tendinte in televiziunea online, dar ca vor trebui sa fie foarte atente ce aleg, mai ales ce marketing adopta si cui se adreseaza. YouTube e adus in discutie doar separat ca o simpla comunitate ce deja exista si unde sunt deja niste materiale video.
Totodata am adaugat cuvinte noi la dictionar cum ar fi: Video on demand, DTH, Quality of Services, pay-tv, mobile tv, internet tv.
Asta ca sa nu spun ca o televiziune pay-tv lansata in vara lui 2006 in Italia, a castigat in 6 luni 600.000 de clienti.