Hortensia Năstase: ce își doresc consumatorii de la branduri
Vânzările pentru branduri vor fi în formatul K în această perioadă. Unde unii vor avea succes, iar alții nu. Și asta vine din dorina consumatorilor de a începe sărbătorile mai devreme. Iar aici vorbim despre Black Friday, despre Amazon Prime Day, iar cumpărăturile de Crăciun încep înainte de Halloween chiar. Oamenii vor să intre în acest an în magia sărbătorilor de Crăciun înainte de sărbători.
Categoric, e-commerce este principalul căștigător, iar nu este despre deal-uri. Ci își doresc și entertainment. Exemplul vine de la Alibaba care înainte de sărbătoarea lor de vânzări 11/11, au produs un show tv în care au inclus și ofertele de vânzări. Astfel s-a redefinit e-commerce-ul ca entertainment.
Fenomenul burnout a fost acceptat de OMS ca hazard ocupațional, venind de la munca de birou. Iar primul eveniment de burnout se produce până în 32 de ani. Iar în acest timp a devenit chiar pandemic, pentru că toată lumea lucrează de acasă.
Iar în acest timp entertainmentul este o portiță de scăpare. Aceasta vine de oriunde, de la un show tv, chiar și dintr-o reclamă la televizor, acele 30 de secunde. Aici trebuie și pot să se implice brandurile, pentru a venit cu un sprijin și în ajutorul clienților lor. Exemplul vine de la Netflix care se implică în filmele pe care trebuie să le ofere abonaților și le crează o lume Fantasy, unde omul să își găsească scăparea de la problemele zilelor de acum.
Concluzia ar fi că brandurile trebuie să facă terapie pentru clienții lor, pentru a-i ajuta să treacă peste aceste perioade dificile. Dar și pentru a strânge clienții alături de ei.