Doua comunicate de presa care, teoretic, ar trebui sa ma faca fericit.
Noua versiune REALITATEA.NET a stabilit noi recorduri de trafic în ziua alegerilor
Duminică, portalul REALITATEA.NET a lansat o versiune nouă cu care a înregistrat noi recorduri de trafic.
Cu 212.218 clieni unici, 1.705.844 de afisari şi 397.738 de vizite, REALITATEA.NET a realizat ieri cele mai bune rezultate zilnice de anul acesta, precedentul record fiind stabilit pe 13 octombrie (205.921 clienţi unici).
Astfel, portalul de ştiri îşi consolidează poziţia de lider în clasamentul website-urilor de ştiri, indiferent de profil (ştiri generale, tabloide sau de sport), şi ocupă pentru prima oară poziţia 2 între toate website-urile măsurate de SATI, după Hi5.com.
“Am studiat comportamentul utilizatorilor cu ocazia unor evenimente punctuale şi am conceput noul format REALITATEA.NET astfel încât să poată fi accesat de toată lumea, fără întârziere şi fără disfuncţionalităţi. Practic, duminică, pe fiecare articol nou am înregistrat în medie peste 8000 de afişări la doar 30 de minute de la publicare”, a declarat Cristi Dorombach, project manager REALITATEA.NET.
Ştirile la minut şi relatarile în timp real de la urnele de vot sau sediile principalelor formaţiuni politice au adus noul REALITATEA.NET în topul preferinţelor utilizatorilor, cel mai mare volum de vizite, 45,3 mii, fiind înregistrat în intervalul 20:00 – 21:00 (ora României) când se pregătea comunicare rezultatelor exit-poll-urilor.
Portalul de ştiri numărul 1 în România s-a clasat ieri la o diferenţă importantă de site-urile concurente: 93.287 de clienţi unici faţă de Antena3.ro (118.931), 99.693 faţă de Hotnews.ro (112.525) şi de 99.882 unici în raport cu Stirileprotv.ro (112.336), conform datelor SATI.
Pe de alta parte, începând cu finalul săptămânii trecute, REALITATEA.NET dispune de un nou format, cu un design aerisit şi o structură mai bine definită, precum şi cu posibilitatea personalizării paginilor.
În plus, cei care doresc o experienţă online video au la dispoziţie platforma REALITATEA WEB TV (webtv.realitatea.net) şi aplicaţia Desktop TV, acreditată de Microsoft şi dezvoltată împreună cu compania olandeză Share Dimension.
De asemenea, userii pot fi conectaţi în permanenţă la cele mai importante evenimente şi articole prin intermediul versiunii de mobil a portalului – REALITATEA.MOBI; şi a serviciilor cuprinse în pachetul informativ “REALITATEA.NET Newsline”, care livrează content, în timp real, direct pe e-mail, în feed reader, pe website-ul său blogul personal, şi chiar pe desktop-ul calculatorului.
„Noul portal REALITATEA.NET este, în această fază, începutul unei noi abordări a ştirilor online. Nu este nici pe departe gata, sunt multe aplicaţii şi lucruri noi pe care le avem în faza de testare şi pe care le vom implementa treptat. Suntem bucuroşi că, deşi am lansat o platforma nouă, am reusit să fim lideri detaşaţi, mai ales că, aşa cum se ştie, de regulă un site nou înregistrează scăderi de trafic imediat după lansare”, a spus Dragoş Stanca, managing director F5, Realitatea-Caţavencu.
Realitatea TV s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor în ziua alegerilor, înregistrând audienţe record la nivelul întregii zile şi în prime-time, atât la nivel naţional, cât şi urban. Televiziunea de ştiri a fost urmată în clasament de Pro TV şi de Antena 1.
În momentul decisiv al zilei electorale, cel al închiderii urnelor, 2.008.000 de telespectatori din toată ţara au ales să afle de la Realitatea TV primele estimări exit-poll, transformând postul de ştiri în cea mai urmărită televiziune din România. În topul audienţelor orei 21:00 urmează PRO TV – cu 1.274.000 de telespectatori, Antena 3 – cu 1.107.000 de telespectatori şi Antena 1 – cu 740.000 de telespectatori la nivel naţional, potrivit datelor furnizate de GfK România.
Şi pe durata întregii zile Realitatea TV a fost prima televiziune în opţiunile românilor. Astfel, la nivel urban, staţia a întregistrat o audienţă medie de 3.2 şi 12.7% cotă de piaţă. Pe următoarele locuri se
află Pro TV – cu 2.7 rating şi 10.7% cotă de piaţă, Antena 1 – 2.3 rating si 9.2% cotă de piaţă şi Antena 3 – 2.3 rating şi 8.9% cota de piaţă. Aceeaşi ierarhie se păstrează şi la nivel naţional.
Intervalul orar 20:00 – 23:00 a adus staţiei de ştiri o medie de 1.289.000 de telespectatori în fiecare minut, plasând-o şi pe acest segment în fruntea topului de audienţe la nivel naţional. Ratingul mediu înregistrat a fost 6.3 (adică 13.5% cotă de piată la nivel naţional). Urmează PRO TV (5.1 rating şi 1.036.000 de telespectatori pe minut), Antena 1 (4.6 rating mediu şi 947.000 de telespectatori pe minut) şi Antena 3 (4.4 rating şi 905.000 de telespectatori în medie în fiecare minut).
Principalele programe ale serii au confirmat prin cifrele de audienţă poziţia de lider a televiziunii de ştiri. Astfel, ediţia specială moderată de Răzvan Dumitrescu între 18:50 şi 22:00 a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating la nivel urban, în vreme ce ediţia specială a Orei de foc, realizată de Oana Stancu şi Adrian Ursu între 22:00 şi 1:00, a avut audienţa medie de 4.4 puncte de rating la nivel urban.