Schimbatorul de viteze secvential e genial, dai din degete sa cresti sau sa scazi treapta de viteza, iar la cat de rapida e masina handling-ul si franarea sunt exemplare. Nu ca altii care scot fum din roti atunci cand franeaza.
Acceleratia e cam ca in cartea tehnica din stanga. Apesi, te lipeste pe scaun, ai ajuns la destinatie si trebuie sa franezi. Bine, ai ajuns la destinatie pe drumurile noastre inseamna vreo 500 de metri parcursi in cateva secunde unde se termina strada si trebuie ori sa opresti ori sa depasesti, oricum ceva care nu te lasa sa mergi linistit. Nu pot sa ma gandesc cum se poate comporta masina asta pe o autostrada buna (nu astea ale noastre ca sar diversi in fata ), dar e o senzatie complet diferita de condusul altor masini sport.
Si nu sunt singurul care se plimba cu asa ceva, pe autocritic a fost un concurs prin care altii au putut castiga un drive test cu masina din pozele de mai jos.
Razvan a ramas fara benzina cand m-a filmat pe mine alergan calutul, in schimb eu nu mi-am mai recunoscut masina mea dupa drive test, eram cu piciorul in blana si nu intelegeam de ce nu se mai aude Vruuuum, de ce nu se duce, de ce nu se baga.
Vine imediat si filmul drive-test-ului.