Fan Courier sau clientii sunt pielea p*lii
Intotdeauna am evitat firmele de curierat. Daca era sa-mi cumpar un calculator sau o componenta de calculator, ori trimeteam pe cineva sa mi-l ia, ori ma duceam sa-l iau eu singur. Si asta chiar daca faceam o comanda online sau doar in magazin. Asa m-am dus de fiecare data la Emag sa imi iau hard, sa-mi iau memorie, sa una alta.
Ieri s-a produs inevitabilul. Am primit un colet cu un echipament electronic, iar de la receptie cand m-a sunat mi-a zis: vezi ca ti-a venit un colet cu o cana sparta. Drept urmare in colet era asta:
Un proces verbal de constatare cum ca exista o cana sparta, intr-un ambalaj. Procesul verbal avea data de 16 decembrie 2010 si era incheiat intre doi angajati FAN Courier. Adica eu nu ma prind din asta cine naiba e vinovat ca s-a spart cana. Care angajat Fan Courier? Oare firma asta o fi anuntat si ea expeditorul coletului ca: stiti, sarumana, v-am spart cana, o mai trimitem asa la destinatar? Eu am primit coletul pe 28 decembrie 2010, prafuit, bineinteles lovit (noroc ca HP-ul stie cum sa ambaleze produsele), fara nici o explicatie fara nimic.
Si acum ma intreb iara, ce dracu a facut coletul meu 12 zile? In afara de a stat si s-a pus tot praful bucurestiului pe el, de a trebuit sa-l sterg bine cu servetele umede inainte de a pune mana pe el.