Chestia asta a pornit de la o idee pe care am auzit-o in treacat. Un nene se lauda cu situl sau de mare anvergura, cum ca vai doamne are 19 – 20.000 de vizitatori unici pe saptamana. Si ca asa ar trebui sa isi justifice cheltuielile si performantele sale, salariile angajatilor care lucreaza pentru site si asa mai departe.
Eu am cel putin 30.000 de unici pe saptamana. Asta ce inseamna? Ca trebuie sa mai angajez inca 20 de pitici care sa scrie aici, asta ca sa justific costurile? Sau asta ce inseamna ca eu ar trebui sa castig atat cat castiga un site din cele mentionate mai sus?
Compania care va angaja in online primii 10 bloggeri din Romania va avea numai de castigat. Exemplu: Cohn & Jansen | Ashley Holmes cu generatia 4. Si de ce? Pentru ca bloggerii sunt atat PR, cat si editori, cat si content sau design. Sunt un fel de all in one.
Isi scriu singuri blogul, stabilesc politica editoriala, tin singuri sedintele de redactie(lol), isi fac singuri bannere, poze si asa mai departe, organizeaza singuri actiuni, isi promoveaza actiunile si asa mai departe. In schimb daca ceva nu iese bine nu sunt vinovate pentru asta departamentele de PR sau grafica, ci un singur om, care vede greseala si o poate remedia in scurt timp.
Bloggerii sunt dinamici, se muleaza perfect cu tendintele pietei, schimba structuri repede si au un punct de opinie. De ce sa nu ii luati sa va consilieze in realizarea unor situri mai bune? De ce sa ramaneti in intunericul paginilor voastre? De ce sa stati in neantul codului cu tabele sau al reclamelor puse de-am piciorul? Nu e mai bine sa pui o intrebare si sa afli o alta opinie? Sa dai pagina ta spre testare spre blogosfera?
Mai e o chestie care ma irita aici. Sunt situri facute in grup. Adica e o firma care are mai multe situri pe mai multe domenii, de ce dracu nu isi promoveaza siturile reciproc nu inteleg. De fapt parca inteleg, sunt alti sefi peste alt site … din cauza asta exista concurenta si … dar restul sunt alte discutii.