De ce e marketingul la Bucuresti?

Eu stiam ca sloganul era Azi in Timisoara, maine in toata tara. Nu azi la Bucuresti, pentru ca aici e important.

Problema e simpla: Real s-a deschis la Bucuresti. Big deal, e doar un alt hypermarket ce a intrat pe piata din Bucuresti, iar cum se intampla cand se deschide o chestie noua, toata lumea se inghesuie de parca n-ar mai fi vazut asa ceva si de parca n-ar mai fi avut parte de hypermarketuri.
Real l-am cunoscut la Sibiu, am ramas blocat de simplitate, curatenie, aer, angajati, preturi, articole. Am vazut in Sibiu reclame pe autobuze, bannere in oras, sponsorizari, pungi. Si totusi, de ce sa iti faci reclama la televizor doar dupa ce ajungi la Bucuresti? Daca faceai reclama la acelasi magazin atat timp cat erai in restul tarii, dar nu la Bucuresti crezi ca nu aveai succes? Crezi ca daca faci acuma reclama la televizor pentru ca ti-ai deschis magazin in Bucuresti iti vor creste vanzarile in restul tarii? Si, categoric sub nici o forma, nu vei putea compara vanzarile din Bucuresti cu tot restul tarii, nici macar nu ma astept sa fie duble fata de vreun alt magazin din tara. Oricare.

Deci, ce dracu pute in orasul asta de toti vin aici? Cred ca stiu ce pute … se numeste prostie. Ca de aia are OTV audienta.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply