Cum se muncește la linia de cale ferată de la Aeroportul Otopeni
Tot timpul am avut impresia că este o linie de cale ferată care ajunge la Otopeni, la aeroport. Sau mă rog, undeva în zona lui. Într-adevăr, această linie de cale ferată există și a fost inteligent făcută acolo. Ajunge în orașul Otopeni, la capătul lui și cine a făcut-o a zis e ok aici, o să construiască cineva aeroportul mai mare și va ajunge și infrastructura liniei de cale ferată la aeroport.
Însă pentru că nu merităm, nu a dezvoltat nimeni infrastructura principalului aeroport al țării. Dar pentru că trebuie să organizăm niște meciuri de fotbal, trebuie să facem și o cale ferată către aeroport. Direct către buza aeroportului. Așa cum este la Franktfurt de exemplu. Numai că acolo s-a întâmplat cum trebuia să se întâmple la noi, a ajuns aeroportul până la linia de tren, nu invers.
Și dacă tot facem noi linia de tren către aeroport, avem și oportuniștii și afaceriștii care și-au construit repede case pe traseul liniei de tren, ca să facă bani urmare a exproprierilor sau să spună că le vor fi afectate afacerile. Perfect adevărat.
În schimb, să nu uităm că suntem în România. Iar această cale ferată se construiește în modul românesc cu care suntem noi obișnuiți. Se ia o basculantă cu pietriș și se urcă, cu o macara, sus pe linia de cale ferată pentru a pune pietriș acolo. Apoi se dă jos și se duce să se mai umple odată.
Ai spune că nu e posibil așa ceva. Dar avem video.
E mai ieftin asa :). Tu iti dai seama cat pietris trebuie pus intre traverse?
Tocmai de asta ma asteptam sa fie ceva mai evoluat intre timp.
Secolul vitezei, roboti automatizati, etc…