Cum sa intimidezi un elefant?
Stii cum sa intimidezi un elefant? Sau stii cum sa nu calci ca un elefant?
Uite-te pe orice site de stiri video din Romania si vei afla. De altfel, sper ca prostia asta de campanie sa faca parte din campania mondiala a producatorului. Dar, daca in tot restul lumii campaniile astea se fac inteligent, vezi exemplul CNN, la noi se fac de-am piciorul. Daca in toata lumea campaniile se fac cu trecere din video in banner, la noi reclama are 30 de secunde, ca asa intra pe TV, nu e special gandita pentru online si e pusa acolo, la orice actiune de play, asa incat omul care o vede sa se poata enerva de fiecare data.
Si daca va intrebati, stimati prieteni din agentiile de publicitate, de ce la sute de mii de afisari sunt 10 clickuri, motivele sunt cele mai sus. Pentru ca voi nu va faceti treaba. Daca CNN are asa ceva:
Noi aruncam repede un spot tv, nu conteaza cum e, ca sa fie acolo. Sa faca afisari sa il vada oricine. Chiar nu va intereseaza ca omul vede prima data reclama asta, injura si a doua oara nu il va mai vedea? Chiar nu stiti ca asta nu atrage plus valoare brandului vostru ci o imagine extraordinar de negativa? Cine sunteti voi? Aaa, aia cu reclama aia nasoala?
Apropo, va mai amintiti de Zoom-zoom-ul de pe siteuri din 2004, care nu putea fii inchis? Doru ai cuvantul.