Azi s-a lansat în România nu știu ce brand. Aici sunt pozele de la această lansare.
Număr în aceste poze, 28 de persoane, cu fotograful 29, toate aflate într-un spațiu închis, unde n-ar fi trebuit să fie atât de multe persoane. Sau s-au schimbat reglementările și doar restaurantele sunt cele care n-au voie să adăpostească persoane în interior.
Ochiometric văd că distanța dintre persoane nu este reglementată, drept urmare scaunele acelea sunt apropiate.
Pe de altă parte, toată lumea, mai puțin cei care vorbesc la microfon poartă mască. Ceea ce este de salutat.
În schimb, aștept feedback-ul vostru. A fost corectă această abordare. Sunt prea mulți oameni înauntru, e voie așa? Spuneți-mi în comentarii.
Dar apreciez că s-a realizat acest eveniment, uite aici un mijloc de promovare pentru acest brand pe care eu nu l-am întâlnit până acum.
În poze puteți vedea atât brandul, cât și cum se laudă cu anumite cifre din online.
Este bine că se descoperă siteurile. Hai să investim mai mult în online.
Nu văd rostul acestor evenimente în pandemie. Puteau să facă lansarea live pe YouTube, de exemplu. Azi am trecut pe lângă spitalul modular COVID din curtea Spitalului Județean Brașov și duhnea îngrozitor. Probabil că au instalat toalete ecologice și cine știe cum scapă de deșeuri, dar mirosul e de neuitat. Nu e greu de imaginat cum e să respiri aer cu porția, și ăla împuțit. Nu merită riscul.