Coca Cola a schimbat conturul sticlelor din Japonia. Asta pentru a evidentia bine campania “The Coke Side of Life” .
Daca sticla de sticla e considerata emblema firmei si va ramane neschimbata, uite ca peturile se schimba dupa cum doreste concurenta. Pentru ca aceasta schimbare a design-ului intervine la putin timp dupa ce Pepsi a anuntat un rebranding la nivel mondial.
Sursa: Reuters
auziti, lasati astea cu coci si cole…de EVERGREY ati auzit…s-a anulat concertul…si ce declara baietii e interesant, de ce nu au mai reusit sa ajunga in Romania…
Probabil k in Romania totul ajunge cu o intarziere de cativa ani…. din pacate!!!
sunt urate sticlele. mai bine nu le schimbau.
Chiar, de ce nu în RO?.. mie îmi plac sticlele, dar pentru mine 80% cel puţin la Cola e conţinutul.
Sunt mai atractive sticlutele astea 🙂
nu s-a schimbat mare lucru, sau mi se pare?
Am si eu o nemulţumire in ceea ce priveşte recipientele coca-cola. Pana acum erau la 0.5 litri. Mai nou au apărut cele de 0.25. What’s next? Cele de 0.10 sau 0.05 ?? Si, culmea, preţul rămâne acelaşi!