Ce presa de c***t avem
Eu n-as fi vrut sa scriu despre clipul asta, pentru ca nu mi se parea interesant. Il dau la televizor, foarte bine. Insa atunci cand apar unii si comenteaza aiurea in tramvai, ca atat ii duce capul si cineva ii lasa, nu e bine.
Cosmote vine si zice ca face clipul asta, il pune pe net si da un comunicat de presa, in care explica ce e cu videoul asta.
O tanti limitata (ca sa nu zic proasta) de la Daily Business vine si zice ca:
Si dupa ce vezi asta, stai sa te intrebi de ce a murit presa din Romania. De ce la televizor o avem pe Oana Zavoranu experta retele sociale si Facebook, de ce Dan Diaconescu strange sute de oameni in fata tribunalului cand este judecat, de ce ne intereseaza (pentru ca daca se uita milioane de oameni ne intereseaza) nunta lui Borcea sau cine a divortat de cine (tot nu am inteles cine e blonda cu tipul ala si ce relevanta au ei pentru mine).
Acum o fi fost greu pentru tanti aia de la Daily Business sa citeasca un comunicat de presa in care zice negru pe alb ca Ideea campaniei apartine regizorului grec Konstantin Pilavios, idee adaptată personal de dânsul pentru COSMOTE România. O fi fost greu sa vina sa scrie simplu asa cum ar fi fost normal in acea categorie ca firma de telefonie mobila isi schimba imaginea invitand oamenii sa asculte si sa comunice, nu sa numere minute?
O fi fost greu sa gandeasca putin?
Dar nu, sunt eu rau, iar Daily Business e o prostie de site care da tampenii de obicei, dar a devenit credibil pentru ca a facut niste interviuri cu niste managerasi si antreprenori din zona pe care i-a pupat cum nu se poate mai bine. Iar acestia s-au laudat mai departe, vezi am aparut in Daily Business, afacerea mea merge bine.