Ce a facut Roxana Ionescu pentru o inghetata la #bizsmscamp
Suntem in tabara de iarna de la munte, tabara anuala de online, organizata de Revista Biz.
Aceste editii nu sunt niste editii simple, fara nici un efect. Din contra, sunt aceste intalniri unde se vad agentiile cu blogerii, clientii cu cei din companii si impreuna facem lucruri frumoase. Intelegem unde gresim in campanii, cum trebuie sa facem campaniile. Intelegem ce trebuie sa facem pentru ca o campanie sa functioneze asa cum trebuie, dar mai ales, impreuna, intelgem incotro merge internetul si ce ne asteapta in viitor. Pentru ca internetul se schimba in fiecare zi, noi suntem parte a lui, dar mai ales, noi suntem si influentatori ai acestei schimbari.
Iar seara ne distram. Asa cum am facut aseara la Calif. Cei de la Calif au venit aici la #bizsmscamp cu tot ce e nevoie pentru un restaaurant al lor. Si ne-au pus la treaba, astfel incat sa generam meniuri noi pentru restaurantele lor. Ce a iesit, vedeti in clipul de mai jos. Si Roxana Ionescu a fost alaturi de noi, ca brand ambasador din partea Jack Daniels.
Mai sunt de spus, trebuie sa vina cifrele din online de anul asta.
Partenerii editiei sunt:Telekom, UniCredit Tiriac Bank, Samsung, Renault, Shoppy, Coca-Cola, Staropramen, Samburesti, Himalaya, TNT, Calif, Heidi si Air-France KLM.