Am inceput sa ma enervez de cat de multi bloggeri fac misto de PR-isti. Da, merita, uneori, dar nu tot timpul.
Atunci hai sa vedem care companie de PR care a fost luata la gioale de catre bloggeri are tupeul sa isi penalizeze unul din oamenii de PR cu banii pentru un blogger.
Spre exemplu se da un proiect. PR-ul o da in bara in viziunea bloggerilor, isi ia penalizare, bloggerul e invitat in locul PR-ului respectiv pe banul ala de penalizare. Mai departe daca bloggerul o da in bara plateste si el penalizarea aia. Asta ca sa vedem cati mai injura, de ce si cum.
Si acum sa repet. Nu sar sa apar PR-istii pentru ca stiu cativa care chiar fac treaba buna, lucreaza peste program si abia se tin pe picioare ca relatiile publice ale firmei sa fie puternice, dar sunt ofticat cand vad ca sunt toti bagati in aceeasi oala. Atunci sa facem 2 tabere de PR-isti, aia buni si leprele.