Pentru ca barfele si cancanurile merg mai bine in blogosfera decat in tabloide, un fapt incredibil s-a intamplat azi noapte. Stateam eu linistit, beam niste beri, dadeam cate un click pe Facebook si un like ca sa creada interlocutorul ca il bag in seama si ca ii acord cea mai mare atentie si cand colo, ce sa vad. Julius de la Daily Cotcodac (mega siteul de satira si glume de furat pentru oamenii de la radio) se lauda ca i-a dat Mihaela Radulescu add pe Facebook.
Si daca tot a fost un om slab si i-a dat add, nu putea decat sa se planga de acest fapt.
Si de aici a inceput toata distractia. Pentru ca nimeni nu credea acest fapt, iar cei care il credeau si il vedeau nu il intelegeau pe Julius, acest stalp de moralitate si exemplu de conduita in societate. Pana cand problema laptelui dat in foc a fost mai puternica decat insusi discutiile filosofice obisnuite pe wall-ul lui Julius.
Si totusi e frig aici. De fapt e doar racoare, una placuta. Iar in aceste conditii, Julius pentru ca este un om slab, a fost nevoit sa isi explice glumele. Pentru ca nu era sigur daca este inteles sau nu. Si bineinteles ca nu a fost de bine. I-as explica eu cum ar trebui sa o curteze, dar la varsta lui ma asteptam sa stie si singur 🙂
Si cand ma asteptam mai putin, a reusit Julius sa scoata un zambet micut de acolo de undeva, dar totodata a avut o replica de jurnalist, lasand disctia fara subiect.
Norocul a fost faptul ca Mihaela este o femeie tare desteapta care nu se lasa asa cu una cu doua si a reusit sa salveze cumva discutia. Se vede experienta de atatia ani din televiziune.
Si ca sa fie treaba treaba, de fapt ca sa isi confirme situatia de locatar de Berceni, Julius n-a putut decat sa aiba o replica clasica pentru acea zona rezidentiala.
Si iarasi din fericire, situatia a fost salvata inca o data de catre Mihaela, pentru ca a invatat ce inseamna diplomatia si cum sa dai un raspuns atunci cand o situatie este stanjenitoare. Si nu pentru ea, ci pentru interlocutorul ei, mogulul proprietar de revista si de site Julius.
Acum eu n-as putea decat sa o invit pe Mihaela Radulescu la SM Summer Camp. Ca sa invete ce trebuie sa faca pe Facebook si ce nu. Ca sa cunoasca oamenii care conteaza in online si ca sa invete de la ei exact ce are nevoie pentru a isi promova siteul ce tocmai l-a lansat. Ca sa invete cum sa gestioneze programele de criza si momentele dificile prin care ar putea trece orice persoana publica / tv / politica, atunci cand aceasta are parte de o reactie probabil nepotrivita pe Facebook sau pe oriunde altundeva.
Dar la SM Summer Camp nu vor fi alti paparazzi in afara de mine, iar eu voi pune toate pozele pe Facebook si Flickr si nu stiu daca sunt suficiente. Dar putem discuta si despre alte modele de promovare. Asa ca Mihaela, daca tot esti pe aici, vii la munte?