Ce nu a inteles pana acum eMagic, dar si alti organizatori de concerte si artistii in ultima instanta, e ca tehnologia a invins. Daca ei se chinuie sa acrediteze oameni sa faca poze la concerte, publicul intra in arena cu camere foto mai performante decat ale fotografilor acreditati.
Daca anul trecut am filmat tot concertul Mika cu un handycam pe plaja si s-a vazut intr-un anume fel, camera cu care nu aveam acces teoretic la un concert, anul asta camerele s-au comprimat si mai mult. Drept urmare, concertul Roxette a fost asa:
Acum, in 2011, atat artistii cat si organizatorii de concerte trebuie sa inteleaga ca lumea are tehnologie la purtator egala cu toate tunurile lor de televiziune, cu toate echipamentele lor de filmat. Asa incat, munca si lupta de dupa de a sterge materialele dintr-un concert sunt pur si simplu inutile. Din contra, asa le promovati, asa se duce concertul mai departe.
Hai sa vad un concert care incurajeaza oamenii sa trimita pe net, intr-un mod organizat (upload pe youtube, agregare intr-o pagina) toate materialele filmate / pozate la concertul respectiv. Sa-l promoveze si sa-l premieze pe cel mai bun fotograf, pe cel care strange cele mai multe voturi la videoul sau si astfel sa se bucure de notorietate.
Si pana la urma ce sens are sa interzici Canon 450D, daca nokia N8 are 12 megapixeli?
Bonus:
Iar toate astea au fost filmate cu o sapuniera.
Bonus 2. Old, remember.