O stire Mediafax (inca incerc sa ii gasesc relevanta si logica) zice ca BMW, Mercedes şi alţi producători de automobile de lux îşi intensifică eforturile de atragere a bloggerilor pentru creşterea expunerii la posibilii cumpărători la care nu pot ajunge prin intermediul reclamelor din presa scrisă şi televiziune, relatează Bloomberg.
Bine, povestea asta e la nivel mondial, nu aici si ce nu se vede in stire e ca producatorii de masini ar fi dispusi sa dea niste masini in drive-test celor care le promoveaza gratis cat mai mult companiile.
Cat despre noi, avem aici doar incercari timide. Din pacate faptul ca dealerii isi cumpara masinile pe care le dau in drive-test si nu le primesc de la producator si numarul scazut de vanzari, obtureaza toate canalele de promovare neconventionale. Asa ca pana se va sesiza cineva sau pana va incerca cineva marea cu degetul va mai trece ceva timp in care dealerii se vor plange de vanzari mici, iar producatorii de stocuri.
(n-am la ce sa dau link, ca stirea mediafax e doar pe flux)