In primavara imi manifestam scepticismul fata de cifrele din sondajul efectuat pentru stabilirea audientelelor radiourilor romanesti. Atunci mi-au sarit in cap nume grele ale radiourilor care mi-au zis ca nu e asa, ca nu e pe dincolo, ca s-au intamplat alte chestii, ca e alta metoda de masurare, ca se iau audientele de la zero.
Acum au iesit alte cifre, care iar nu pot fi comparate cu cele de mai devreme(ce a fost in primavara vedeti aici), pentru ca atunci metoda aia de masurare nu era bagata in seama, iar acum nu o putem compara pe asta cu o metoda care nu e bagata in seama. De altfel, se prea poate ca cifrele de acum sa fie putin mai aproape de realitate. Sa le vedem deci:
Rezultatele Studiului de Audienţă Radio la nivel urban – populatie plus 11 ani:
Rezultatele Studiului de Audienţă Radio la nivel urban – public comercial:
Rezultatele Studiului de Audienţă Radio în Bucureşti – populatie peste 11 ani:
si comercialul pe Bucuresti: